OMG Metrics wprowadza narzędzie ekonometryczne AdEffect - Marketing przy Kawie
OMG Metrics wprowadza narzędzie ekonometryczne AdEffect
  • 0
  • 1
7.09.2009

OMG Metrics wprowadza narzędzie ekonometryczne AdEffect

Dział Badań Omnicom Media Group, zakończył realizację dużego projektu ekonometrycznego, którego celem było ustalenie uniwersalnych determinant – czynników decydujących o skuteczności kampanii reklamowej. W ramach projektu testowano wpływ ponad 20 czynników potencjalnie warunkujących wynik świadomościowy kampanii telewizyjnych, m.in. wielkość i długość kampanii, dobór stacji telewizyjnych, aktywność konkurencji, mix mediów czy różnorodne aspekty kreacji spotu reklamowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2009