Strategia rynkowa w sektorze MSP źle się kojarzy i zbyt mało znaczy
  • 0
  • 1
26.07.2011

Strategia rynkowa w sektorze MSP źle się kojarzy i zbyt mało znaczy

Agencja Rubikom Strategy Consultants zakończyła realizację II edycji badań Kondycja Marketingu w przedsiębiorstwach sektora MSP. Tym razem udało się dotrzeć do 521 firm, z czego w 150 przeprowadzono wywiady bezpośrednie. Tematem przewodnim tegorocznej edycji badań była rola strategii w polskim biznesie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

fc

13 lat temu

marzyłby się skok do kiesy firm?

A niedawno tu Trout przypominał o "armii konsultantów i nikim do pomocy".........

25 lipca 2011