Stary Browar i Blow Up Hall nagrodzone w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010
  • 0
  • 1
29.04.2010

Stary Browar i Blow Up Hall nagrodzone w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010

Stary Browar oraz hotel Blow Up Hall, razem z warszawską agencją slick Design Roberta Mendla, otrzymały dwie nagrody za identyfikację wizualną w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 kwietnia 2010

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2010

Benicio Del Toro w kampanii Magnum Gold

Benicio Del Toro – zdobywca Oscara i Złotego Globu, wystąpi w kampanii Magnum Gold – pierwszych na świecie złotych lodów na patyku. Akcja realizowana będzie w kilkunastu krajach Europy, Azji, Australii i Ameryki. Jej polska edycja rozpocznie się w połowie maja, wraz z telewizyjną i kinową premierą nowego spotu reklamowego – „Magnum Gold?! Pokusa na wagę złota!” Główną rolę w nim gra właśnie Benicio Del Toro. Poza kinami i telewizją kampania obecna będzie również w Internecie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2010

Gerber sponsorem popularnych programów telewizyjnych

W kwietniu oraz maju marka Gerber objęła sponsoringiem popularne w Polsce programy telewizyjne. W kwietniu sponsoruje serial „M jak Miłość” emitowany na antenie TVP2, a także „Wieczorynkę” i poranne pasmo serialowe dla dzieci w TVP 1. W maju spoty sponsorskie będą pojawiać się przed serialem „Na Wspólnej” emitowanym przez TVN, programem „Między nami rodzicami” w stacji TVN Style oraz „Wieczorynką”, jak też w porannym paśmie serialowym dla dzieci w TVP 1.