0 1 0 0 0 17.05.2010Kolejny klient Ink CommunicationFirma Ink Communication pierwsza w Polsce agencja specjalizująca się w marketingu referencyjnym, rozpoczęła współpracę z giełdową spółką ATM - liderem szerokopasmowej transmisji danych.
0 3 0 0 0 17.05.2010Red8 dba o poziom cholesterolu z BenecolemAgencja reklamowa wygrała przetarg na obsługę marki Benecol z portfolio koncernu Bunge.
0 1 0 0 0 17.05.2010Nantes ponownie wybiera PraktykówFirma Nantes – producent i dystrybutor innowacyjnych kosmetyków bazujących na nanotechnologii kontynuuje współpracę z agencją Praktycy.com. Agencja odpowiada za przygotowanie długookresowej strategii marketingowej i działań operacyjnych w ramach utworzenia oraz wprowadzenia na rynek internetowego sklepu z innowacyjnymi kosmetykami Nantes.
0 1 0 0 0 17.05.2010Ruszyła nowa kampania reklamowa Rachunku Zarabiającego w Alior BankuWystartowała kampania reklamowa, promująca Rachunek Zarabiający dla osób prowadzących działalność gospodarczą.
0 1 0 0 0 17.05.2010Ciszewski Financial Communications dla PayU SA – operatora PlatnosciCiszewski Financial Communications rozpoczęła współpracę z PayU SA, operatorem Platnosci oferującym profesjonalne rozwiązania płatnicze dla e-Biznesu. To kolejna spółka z Grupy Allegro obsługiwana przez Ciszewski Public Relations.
0 1 0 0 0 17.05.2010Triple PR dla butiku Trendsetterka.comAgencja Triple PR nawiązała współpracę z butikiem internetowym Trendsetterka.com. Agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations oraz strategiczne doradztwo komunikacyjne.
1 1 0 0 0 17.05.2010Gruppa66 Ogilvy i Lokata Pracowita BPHAgencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała kolejną kompleksową kampanię reklamową dla banku BPH. Tym razem kampania promuje nowy produkt banku – Lokatę Pracowitą, czyli lokatę z dzienną kapitalizacją odsetek. Emisja spotów rozpoczęła się 15 maja.
1 1 0 0 0 17.05.2010Henryk Sawka w kolejnej odsłonie kampanii ŻywcaHenryk Sawka dołączył do grona bohaterów kampanii marki Żywiec. Film reklamowy z udziałem rysownika można oglądać od 17 maja.
0 1 0 0 0 17.05.2010Agencja reklamowa Totem dla marki ReviumAgencja reklamowa Totem opracowała identyfikację wizualną nowej marki dermokosmetyków do cery dojrzałej – Revium.
0 1 0 0 0 17.05.2010Momentum Worldwide i MRM Worldwide dla „Amica Golden Club”Agencje z Grupy McCann nawiązały współpracę z Amica Wronki SA. Momentum Worldwide prowadzi program lojalnościowy „Amica Golden Club”, a MRM Worldwide jest autorem platformy internetowej www.goldenclub.amica.pl.