Startuje projekt edukacyjny firmy Walmark
  • 0
  • 1
23.10.2007

Startuje projekt edukacyjny firmy Walmark

W szkołach podstawowych dziesięciu największych miast Polski startuje projekt edukacyjny dotyczący witamin realizowany przez firmę Walmark producenta suplementu diety „Marsjanki”. Projekt „Mamo, Tato, już wiem gdzie są witaminy
i minerały” ma za zadanie podnieść poziom wiedzy dzieci o witaminach, minerałach i ich znaczeniu dla zdrowia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2007

Urodzinowy konkurs Amadeus

Firma Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych dla branży turystycznej, obchodzi swoje dwudzieste urodziny. Firma zamierza uczcić rocznicę sześciomiesięcznym programem działań specjalnych i wydarzeń związanych z motywem „20/20”. Z tej okazji przygotowano również konkurs, który rozpocznie się 12 listopada i potrwa do 7 grudnia br. Wszyscy zainteresowani mogą już rejestrować się na stronie internetowej www.amadeus.com/celebrate, aby wziąć w nim udział.

22 października 2007