0 1 0 0 0 19.10.2007Martis w POLOmarketAgencja reklamowa Martis zrealizowała kampanię urodzinową dla sieci handlowej POLOmarket.
0 1 0 0 0 19.10.2007Kampania promocyjna wafelka KnoppersNiecodzienny konkurs proponuje internautom Knoppers. Przez miesiąc można obserwować i odgadywać jak wygląda dzień pięciu osób. Konkurs dostępny jest na stronie www.mojdzien.pl
0 1 0 0 0 19.10.2007McCann Erickson o nowej Lokacie Inwestycyjnej Banku BGŻAgencja McCann Erickson przygotowała kampanię dla Banku BGŻ, promującą nową lokatę inwestycyjną opartą o koszyk walutowy czterech krajów. Celem kampanii jest poinformowanie o nowej lokacie i jej warunkach a tym samym zachęcenie do jej założenia. Kampania rozpoczęła się 10 października i potrwa do 26 października 2007 roku.
0 1 0 0 0 19.10.2007Ogólnopolska kampania reklmowa Canal+Ruszyła pierwsza, telewizyjna odsłona ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej CANAL+ pod hasłem „CANAL+ dodaje emocji”. Przez miesiąc w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, TVN24 i TV Puls emitowane będą na zmianę trzy nowe 45-sekundowe spoty telewizyjne.
0 1 0 0 0 19.10.2007Projekt Grupy Fresh w DubajuGrupa Fresh ponownie pracuje dla poznańskiego magistratu. Na zlecenie Biura Obsługi Inwestorów i Promocji Inwestycji UMP agencja jest odpowiedzialna za kreację stoiska wystawienniczego.
0 1 0 0 0 19.10.2007Kampania reklamowa soków Hortex Leon18 października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii produktów firmy Hortex – soków Hortex Leon. Spot reklamowy będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych dla najmłodszych widzów.
0 1 0 0 0 19.10.2007Lokal bez Papierosa w WarszawieDzięki kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa.pl organizowanej przez Stowarzyszenie Manko, już nie tylko Kraków, ale również Warszawa ma swoją mapę lokali bez papierosa.
0 1 0 0 0 19.10.2007Eko-Forum 2007 – spotkanie z cyklu Oblicza Ziemi„Kiedy zabraknie energii ze źródeł tradycyjnych? Jakie są ekonomiczne i społeczne koszty inwestycji w odnawialne i tradycyjne źródła energii?” – to pytania, na które będą się starali odpowiedzieć uczestnicy tegorocznej debaty ekologicznej Eko-Forum 2007.
0 1 0 0 0 19.10.2007Nowa strona firmy Perfect OneFirma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, uruchomiła nową witrynę www. Serwis został gruntownie zmieniony, przede wszystkim w sferze graficznej i wizualnej. Nawigacja po nowej stronie została zaprojektowana po testach z użytkownikami.
0 1 0 0 0 19.10.2007Najpopularniejsze kanały RSS w raporcie Cafe NewsWirtualna Polska najpopularniejszym kanałem informacyjnym w rankingu przygotowywanym przez Cafe News i RSSy.pl. Na szczycie uplasowała się tuż przed Gazetą.pl i Interią. Po raz pierwszy badanym okresem był kwartał. Wcześniejsze rankingi odbywały się co miesiąc.