Startuje GfK Single Source Panel
  • 0
  • 1
19.09.2007

Startuje GfK Single Source Panel

GfK Single Source Panel to jednoźródłowe, nieoparte na pamięci respondenta badanie konsumpcji radia, prasy, telewizji, internetu, kina, direct mailingu oraz produktów i usług. Dane, jakie może dostarczyć nowy pomiar są unikalne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2007

Nestlé Waters Polska S.A. wybrała agencję public relations

Nestlé Waters Polska S.A druga co do wielkości udziałów na rynku wód butelkowanych firma w Polsce, wybrała agencję Raczkiewicz Chenczke Consultants /Rc2/ jako strategicznego partnera w obszarze działań public relations i media relations. Rc2 odpowiadać będzie za budowanie wizerunku wszystkich marek Nestlé Waters Polska: Nałęczowianka, Nestle Aquarel, Mazowszanka, San Pellegrino, Aqua Panna, Perrier, Vittel oraz obsługę projektów komunikacji korporacyjnej.