Time popiera dołączenie Polskiego Radia do KBR-u
  • 0
  • 1
19.09.2007

Time popiera dołączenie Polskiego Radia do KBR-u

Grupa Radiowa Time popiera Polskie Radio w jego staraniach o przyłączenie do Komitetu Badań Radiowych (KBR). Polskie Radio wystosowało w tej sprawie oficjalne pismo do KBR-u.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54872 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2007

Nestlé Waters Polska S.A. wybrała agencję public relations

Nestlé Waters Polska S.A druga co do wielkości udziałów na rynku wód butelkowanych firma w Polsce, wybrała agencję Raczkiewicz Chenczke Consultants /Rc2/ jako strategicznego partnera w obszarze działań public relations i media relations. Rc2 odpowiadać będzie za budowanie wizerunku wszystkich marek Nestlé Waters Polska: Nałęczowianka, Nestle Aquarel, Mazowszanka, San Pellegrino, Aqua Panna, Perrier, Vittel oraz obsługę projektów komunikacji korporacyjnej.