Start kolejnej odsłony kampanii Akademicki Poznań (wideo)
  • 1
  • 1
4.11.2010

Start kolejnej odsłony kampanii Akademicki Poznań (wideo)

„Przestudiuj Poznań” – zachęcają organizatorzy kampanii mającej przyciągnąć tegorocznych maturzystów do stolicy Wielkopolski jako miejsca studiów. Znów nagrano studencki lip-dub, tym razem z udziałem przedstawicieli wszystkich poznańskich uczelni. Wszystko po to, by pokazać młodzieży, że Poznań to idealne miasto do studiowania, a jednocześnie spędzania wolnego czasu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 listopada 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.11.2010

Potrzeby szkoleniowe polskich PR-owców

Zgodnie z wynikami najnowszego badania przeprowadzonego przez FIRMĘ 2000, aż 97,3% polskich PR-owców widzi potrzebę podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Jednocześnie 42,8% respondentów uważa, że oferta dostępnych na rynku szkoleń z zakresu PR nie jest wystarczająca. Wyniki badania wskazują jednocześnie, że polskie przedsiębiorstwa nie do końca wiedzą gdzie umiejscowić PR-owca w firmie: tylko 46,2% respondentów pracuje w wyodrębnionych strukturach PR.

3 listopada 2010