Tir na ścianie
  • 0
  • 2
3.11.2010

Tir na ścianie

Wielkoformatowa lokalizacja przy ulicy Pawiej 12 w Krakowie, należąca do Jet Line, przez najbliższy miesiąc zmieni się w nietypowy parking. Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Lech „Zielone światło dla domówki”. Trzynastometrowe tiry możemy oglądać na ścianach budynków także w siedmiu innych miastach.
Realizatorem megaformatowej kampanii jest CAM Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Michał Zawada / mediacore

13 lat temu

Świetna...

... jest ta kampania, chociaż zwolennikiem Lecha nie jestem :)

Rozwiń komentarze

3 listopada 2010