Starcom: Rynek reklamowy rośnie, ale poniżej oczekiwań
  • 0
  • 7
24.11.2017

Starcom: Rynek reklamowy rośnie, ale poniżej oczekiwań

W trzech kwartałach 2017 r. wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 6 118 mln zł – wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to o 1,2 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Po dobrym pierwszym kwartale (+2,2 proc.) w drugim dynamika spadła do +0,5 proc., a w trzecim wyniosła +1,1 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 listopada 2017

23 listopada 2017