0 1 0 0 0 30.11.2016Jaki jest profil lojalnego konsumenta? Badanie Affinion i Oxford Brookes UniversityMężczyźni, osoby w związkach małżeńskich i milenialsi to najbardziej lojalni klienci. Takie wyniki przyniosło globalne badanie relacji z markami banków, operatorów telefonii komórkowej i sprzedawców, przeprowadzone przez firmę Affinion we współpracy z Oxford Brookes University.
1 1 0 0 0 30.11.2016Actimel i szkoła dla mikołajów (wideo)Intensywny kurs pakowania prezentów, bieg w śnieżycy z przeszkodami, wojskowa dyscyplina – Actimel pokazuje, że przygotowania do świąt to czasem istny obóz przetrwania. W bożonarodzeniowym spocie marka zabiera widzów do szkoły dla mikołajów.
0 1 0 0 0 29.11.2016Praktycznie o influencer marketingu – bezpłatny e-book od WhitepressPlatforma Whitepress przygotowała e-book, który szczegółowo i praktycznie omawia temat współpracy z influencerami – od ich doboru, przez koordynację współpracy, aż po mierzenie efektów. W publikacji znajduje się też 11 case studies, z czego 10 dotyczy kampanii zrealizowanych z polskimi influencerami.
1 1 0 0 0 29.11.2016Czy ludzka godność i zdrowie są warte 50 zł? Kampania ZDM w Warszawie (wideo)Uderzenie w twarz, potrącenie samochodem, ciężkie pobicie, wyzwiska i obelgi – z agresją ze strony kierowców każdego dnia spotykają się pracownicy strefy płatnego parkowania niestrzeżonego. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie rozpoczął kampanię, w której zachęca do wyrażania sprzeciwu wobec takiego traktowania.
1 1 0 0 0 29.11.2016„Jestem dziennikarzem” – MediaTory z jubileuszową kampanią społeczną, w której każdy… zobaczy siebie (wideo)Każdy z nas codziennymi wyborami decyduje o tym, jakie treści dominują w mediach. To przekaz spotu, który z okazji jubileuszu przygotowały MediaTory, czyli studenckie nagrody dziennikarskie. Ma to być odpowiedź na niewielką świadomość społeczeństwa o działaniu mediów.
0 1 0 0 0 29.11.2016Przed tegorocznymi świętami będzie więcej gazetek tematycznych niż w ubiegłych latach – prognozuje ABR SestaW tym sezonie świątecznym wzrośnie liczba publikacji tematycznych – prognozuje instytut badawczy ABR Sesta. Porównywał on strategie sieci handlowych realizowane w 2014 i 2015 r. Klienci wymagają bowiem, by dla wybranych kategorii, jak np. alkohole czy zabawki, tworzone były oddzielne gazetki.
0 1 0 0 0 29.11.2016Osram OS obsługiwany w Polsce przez Planet PROsram Opto Semiconductors – niemiecki producent oświetlenia przemysłowego – wybrał agencję do obsługi komunikacyjnej marki. Stałą obsługą na rynku polskim zajmie się Planet PR.
2 1 0 0 0 29.11.2016„Zielone mikołaje” Kasy Stefczyka (wideo)28 listopada wystartowała kampania reklamowa pożyczki gotówkowej dostępnej w Kasie Stefczyka. Jej hasło to „Zielone mikołaje”.
1 1 0 0 0 28.11.2016Sklepy meblowe Agata z reklamą wykorzystującą druk soczewkowy (wideo)Firma Agata promuje otwarcie sklepu przy ul. Toruńskiej w Warszawie. W kampanii wykorzystano druk soczewkowy. Ściany przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem Al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej zostały oklejone folią lentikularną. Zmieniające się dzięki temu obrazy prezentują ofertę nowo otwartego sklepu meblowego.
0 1 0 0 0 28.11.2016Rynek reklamy programmatic wzrośnie w 2017 r. o 31% – prognozuje ZenithPrzewidywany 31-procentowy przyszłoroczny wzrost rynku reklamy programmatic zapowiada wysoką dynamikę. Może być ona wyższa od dynamiki wzrostu wszystkich innych kanałów internetowych − wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith.