Starcom dla marki Tyskie
  • 0
  • 1
24.09.2008

Starcom dla marki Tyskie

Dom mediowy Starcom wykorzystuje nośniki reklamy zewnętrznej w najnowszej kampanii przygotowanej dla piwa marki Tyskie. Na blisko 100 frontlightach pojawiły się makiety nowej butelki Tyskiego oświetlone neonami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.09.2008

Recesja vs. nonprofit - 5 taktyk przetrwania (FundRaising Success)

R. McCabe, Five Tactics to Rev Up Fundraising in a Down Economy, "FundRaising Success", 16.09.2008

Mimo pozytywnych prognoz recesja wciąż pozostaje jednym z najważniejszych tematów gospodarczo-ekonomicznych spędzających sen z powiek organizacjom pożytku publicznego. Skoro potencjalni darczyńcy mają mniej pieniędzy, bez dwóch zdań musi się to odbić na ich hojności. Co zatem uczynić, by koniec roku - a więc okres "dobroci serca" - nie okazał się całkowitą klapą?