0 1 0 0 0 8.10.2008Rekopol organizuje II Edycję Konkursu SzklanegoCelem konkursu jest promowanie selektywnej zbiórki szkła opakowaniowego, poprzez nagrodzenie najlepszych polskich systemów zbiórki tego surowca osiągających stały, coroczny wzrost pozyskiwanego tonażu szkła.
0 1 0 0 0 8.10.2008Złote Spinacze 2008 – jury przyznało nominacje do nagrody głównejZakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów.
0 1 0 0 0 8.10.2008Pierwszy raz z AtaxoRuszyła kampania reklamowa firmy Ataxo. Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Graffiti.
0 1 0 0 0 8.10.2008Świat Zdrowia nowym klientem arvatoarvato services Polska rozpoczął obsługę ogólnopolskiego programu lojalnościowego dla firmy Świat Zdrowia S.A., realizowanego w 1500 aptekach zrzeszonych pod jednym logo. Świat Zdrowia jest pierwszym klientem arvato z branży farmaceutycznej.
0 1 0 0 0 8.10.2008PowerSlim nowym klientem Times Square PRProducent urządzeń wellness i fitness: PowerSlim Active i PowerSlim Studio został nowym klientem Times Square PR. Agencja będzie odpowiadać za działania PR obejmujące opracowywanie i dystrybucję informacji prasowych oraz doradztwo komunikacyjne.
0 1 0 0 0 8.10.2008Nominacje do nagród Spółki Najwyższej Reputacji PremiumBrandZnamy nominacje od nagród PremiumBrand w pierwszym niezależnym badaniu reputacji spółek giełdowych wśród inwestorów instytucjonalnych. Badanie PremiumBrand ma dostarczyć rynkowi i spółkom informacji na temat oceny ich reputacji, będącej obecnie kluczowym aktywem niematerialnym spółki.
0 1 0 0 0 8.10.2008Sofia Moya gościem VII Dni Marketingu SportowegoSofia Moya z FC Barcelona będzie gościem specjalnym Międzynarodowej Konferencji VII Dni Marketingu Sportowego, która odbędzie się 6-7 listopada 2008 r. w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie.
0 1 0 0 0 8.10.2008„W pakiecie M4 zmieścisz wszystko” – nowa kampania reklamowa Aster6 października 2008 r., rozpoczęła się nowa kampania reklamowa ASTER, pod hasłem „W pakiecie M4 zmieścisz wszystko”. Głównym jej celem jest promocja wszystkich czterech usług oferowanych przez Aster.
1 1 0 0 0 8.10.2008PerformanceMedia dla brazylijskiego rząduSpółka zależna PerformanceMedia, PerformanceMedia Ltda Brasil (PMB) wzięła udział w realizacji kampanii społecznej w Brazylii.
0 1 0 0 0 8.10.2008Dalszy rozwój Starwood Hotels & Resorts i kolejne awanseStarwood Hotels & Resorts powiększa region geograficzny, za który odpowiedzialna będzie obecna dyrektor ds. sprzedaży i marketingu na Polskę – Sieglinde Willig, o Rosję.