Stanowisko SAR, IAA Polska oraz ZFPR w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji
  • 0
  • 1
11.08.2021

Stanowisko SAR, IAA Polska oraz ZFPR w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy i Związek Firm Public Relations wyraziły głębokie zaniepokojenie planowanymi zmianami w ustawie o radiofonii i telewizji. Według organizacji może to mieć negatywny wpływ na rynek usług reklamowych, mediowych i public relations w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50897 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 sierpnia 2021

10 sierpnia 2021