Hardmade – Kompania Piwowarska promuje swoje nowe piwo
  • 1
  • 3
22.04.2021

Hardmade – Kompania Piwowarska promuje swoje nowe piwo

Hardmade – nowa marka Kompanii Piwowarskiej startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru. Hasło „Możesz, ale nie musisz” to komunikat, który brand kieruje do zabieganych młodych dorosłych. Chce uwolnić ich od presji, pod którą żyją, również w wolnym czasie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50265 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 kwietnia 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2021

W Dzień Ziemi Decathlon prezentuje zagrożony sport przyszłości

Czy siatkówka może być sportem zagrożonym? A narciarstwo alpejskie? Często nie zdajemy sobie sprawy, że wraz z degradacją środowiska mogą wyginąć także dyscypliny sportowe. Z okazji Dnia Ziemi Decathlon przedstawia wizję tego, jak może wyglądać sport za 30 lat i podejmuje działania, by te czarne scenariusze nie zostały zrealizowane. W akcję „Sport przyszłości” zaangażowali się także pracownicy marki, którzy już teraz podejmują lokalne ekologiczne inicjatywy.