Hardmade – Kompania Piwowarska promuje swoje nowe piwo
  • 1
  • 3
22.04.2021

Hardmade – Kompania Piwowarska promuje swoje nowe piwo

Hardmade – nowa marka Kompanii Piwowarskiej startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru. Hasło „Możesz, ale nie musisz” to komunikat, który brand kieruje do zabieganych młodych dorosłych. Chce uwolnić ich od presji, pod którą żyją, również w wolnym czasie.

Możesz lubić sztukę, ale nie musisz w klasycznym wydaniu. Możesz skakać do wody, ale nie musisz z wysokiego klifu. Możesz jeść na mieście, ale nie musisz tylko w eleganckich knajpach – przekonuje Hardmade. Marka przeciwstawia się wszechobecnej presji.

Każdy z nas ma swoje historie, zajawki, wyznajemy inne wartości. Jesteśmy pokoleniem przebodźcowanych indywidualistów, którzy pragną być akceptowani przez grupę. To wyzwanie skłoniło nas do odwrócenia tradycyjnego myślenia. Zaczęliśmy rozkminiać, czego nie chcemy. A nie chcemy odczuwać presji, szczególnie w swoim wolnym czasie.

Dlatego Hardmade uwalnia wolny czas przez akceptację wszystkich wyborów. Niezależnie, czy chcesz zdobywać szczyty, czy leniuchować na kanapie – ta marka nie będzie mówić ci, jak masz chillować. Przecież ty wiesz to najlepiej – mówi Filip Kniej, creative director & co-founder, Cukier Grupa Kreatywna.

Komunikację kierowaną do nowego pokolenia konsumentów stworzyło nowe pokolenie kreatywnych. Spot to ich manifest – pokazują świat, w którym wolny czas pozbawiony jest jakichkolwiek oczekiwań i ograniczeń. Oprócz telewizji, kampania obejmie działania w Internecie, komunikację PR i POSM.

  • Koncept, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL: Grupa Kreatywna Cukier
  • Reżyseria: Fausto Becatti
  • Produkcja: Papaya Films
  • Planowanie i zakup mediów: Zenith Poland
  • 3
Hardmade – nowe piwo Kompanii Piwowarskiej

Hardmade – nowe piwo Kompanii Piwowarskiej

Hardmade – nowe piwo Kompanii Piwowarskiej
Hardmade – nowe piwo Kompanii Piwowarskiej

22 kwietnia 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2021

W Dzień Ziemi Decathlon prezentuje zagrożony sport przyszłości

Czy siatkówka może być sportem zagrożonym? A narciarstwo alpejskie? Często nie zdajemy sobie sprawy, że wraz z degradacją środowiska mogą wyginąć także dyscypliny sportowe. Z okazji Dnia Ziemi Decathlon przedstawia wizję tego, jak może wyglądać sport za 30 lat i podejmuje działania, by te czarne scenariusze nie zostały zrealizowane. W akcję „Sport przyszłości” zaangażowali się także pracownicy marki, którzy już teraz podejmują lokalne ekologiczne inicjatywy.