Sprzedażowa kampania Cyfry+ (wideo)
  • 1
  • 1
12.09.2010

Sprzedażowa kampania Cyfry+ (wideo)

Po rozpoczęciu wrześniowej kampanii wizerunkowej Cyfra+ startuje z kampanią sprzedażową. Prezentuje ona bogatą ofertę programową oraz nową, 40% promocję na nowe pakiety z kanałami Canal+, HD i nowością w ofercie – kanałami Polsatu. Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu oraz Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.09.2010

Interaktywna gra Telepizzy oraz operatora sieci komórkowej 36i6

Sieć pizzerii Telepizza wraz telefonią komórkową 36i6 stworzyła interaktywną grę, która jest dostępna od 10 września dla wszystkich internautów. „PiszMów Dobowy” oraz dostawca Telepizzy to bohaterowie jednego z poziomów tej gry. Dodatkowym atrakcyjnym elementem gry jest zawarty w niej specjalny kupon, który każdy grający może wydrukować i wraz z nim odebrać zniżkę w dowolnej restauracji Telepizza. Akcja kuponowa potrwa do 30 września.