Czym się kierować, wybierając studia podyplomowe?
  • 0
  • 1
12.09.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Czym się kierować, wybierając studia podyplomowe?

Czym się kierujesz, wybierając studia podyplomowe? Liczy się kadra, doświadczenie wykładowców, a może program? My na pierwszym miejscu stawiamy jakość dydaktyki oraz praktyczne możliwości wykorzystania wiedzy i umiejętności. Sprawdź, jak to wygląda na wybranych kierunkach w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera.

Dziennikarstwo – atuty kierunku:

  • 220 godzin zajęć, w tym 180 godzin warsztatów
  • staże w mediach
  • podsumowaniem modułu z dziennikarstwa prasowego jest autorskie wydanie „Gazety w Krakowie” w redakcji „Gazety Wyborczej”, dziennikarstwa radiowego – przygotowanie profesjonalnego newsa radiowego, dziennikarstwa telewizyjnego – nakręcenie i montaż materiału informacyjnego w studio nagrań
  • znakomici wykładowcy: Kamil Durczok (TVN), Brygida Grysiak (TVN24), Michał Kowalewski (RMF FM), Marcin Kubat (Radio ZET), Paweł Pochwała (TVP)
  • wse.krakow.pl/pl/studia_podyplomowe/dziennikarstwo/

Efektywny język biznesu – atuty kierunku:

  • praktyka, praktyka i praktyka! – uczestnicy będą mieli na każdych zajęciach realną możliwość konkretnego praktycznego ćwiczenia umiejętności; każdy ze studentów wielokrotnie otrzyma w trakcie zajęć obszerną informację zwrotną dotyczącą rozwoju jego wiedzy, umiejętności i postaw
  • bogata metodyka zajęć: ćwiczenia, gry, case study, prezentacje, wykłady ograniczone do minimum – nacisk położony na praktyczne doskonalenie umiejętności uczestników
  • pełna gama kompetencji językowych kształtowanych w kontekście biznesowym w różnych sytuacjach (w prezentacji, sprzedaży, konflikcie, konfrontacji, PR, komunikacji mailowej i telefonicznej, sporządzaniu dokumentacji)
  • profesjonalna, starannie dobrana kadra, którą stanowią ludzie z pasją (!) – wieloletni biznesowi trenerzy praktycy, trenerzy międzynarodowi, specjaliści w tematach, które prowadzą na kierunku „Język w biznesie”
  • możliwość nawiązania współpracy po zakończeniu studiów, np. poprzez uczestnictwo w działaniach prowadzonych przez członków kadry (Klub Mówcy Biznesowego)
  • wse.krakow.pl/pl/studia_podyplomowe/efektywny_jezyk_biznesu

Marketing w sieci – atuty kierunku:

  • unikatowe w Polsce studia podyplomowe przedstawiające w praktyczny sposób zagadnienia związane z marketingiem internetowym, przygotowane we współpracy z RAII, czyli Rzeszowską Akademią Innowacji Internetowych, inicjatywą Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
  • profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele znanych w sieci firm, takich jak Onet.pl czy Gadu-Gadu SA, Nasza-Klasa Sp. z o.o. i K2 Internet SA
  • słuchacze pod opieką praktyka przygotują pracę dyplomową w formie kompleksowej kampanii internetowej
  • patronat merytoryczny nad kierunkiem ma Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacja zrzeszająca największe podmioty rynku internetowego w Polsce
  • wse.krakow.pl/pl/studia_podyplomowe/marketing_w_sieci

Public relations – atuty kierunku:

  • rozbudowany blok warsztatowy – „realPRogram”: tworzenie pod okiem eksperta pełnej kampanii PR dla wybranego klienta (firmy, osoby, zjawiska)
  • wśród wykładowców krajowi i międzynarodowi eksperci PR, pracujący m.in. w FIRST Public Relations, Eskadra Group, Alert Media Communications
  • zajęcia i case studies, prowadzone przez specjalistów i praktyków PR, dotyczą wszystkich elementów PR, m.in. relacji z mediami, tworzenia wizerunku, relacji z inwestorami, komunikacji wewnętrznej, PR społecznego i regionalnego, sponsoringu, zarządzania w sytuacjach kryzysowych.
  • wse.krakow.pl/pl/studia_podyplomowe/public_relations

***
Artykuł promocyjny

12 września 2010

10 września 2010