Espresso

20 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2008

Pilsner Urquell Perspective Festiwal na Letniej Scenie w Tarasach

W ostatnim tygodniu sierpnia (25-31 sierpnia) na Letniej Scenie w Tarasach zagości Pilsner Urquell Perspective Festival. Zmieni się nieco formuła koncertów, które rozpoczynać się będą o 17.30 i trwać do godziny 22.00. Podczas każdego z nich będzie można posłuchać innego solisty oraz zespołu. Przez ten muzyczny tydzień na scenie pojawi się Kasia Dereń, Oktawia, Karolina Glazer, Alicja Bator, Piotr Świętoniowski i Grzegorz Człuchaj, a także DJ’e  - Phillipe i Tony Torrino. Wstęp na wszystkie koncerty jest bezpłatny.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2008

Sigma dla Q-MED

Agencja Sigma International rozpoczęła współpracę ze szwedzką firmą Q-MED – światowym liderem w produkcji najwyższej jakości naturalnych wypełniaczy na bazie kwasu hialuronowego. Agencja jest odpowiedzialna za całościową strategię komunikacji dla trzech głównych rodzin produktów: Restylane®, Macrolane™, HYDROBALANS. Do zadań Sigmy należy również opracowanie i wdrożenie ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej zwracającej uwagę Polaków na jakość i bezpieczeństwo preparatów stosowanych w zabiegach medycyny estetycznej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2008

Społeczność inwestorów NewConnect w Biznes.net

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych wspierając rozwój rynku NewConnect zaprasza do internetowej społeczności „NewConnect All the People” oraz do udziału w comiesięcznych, wieczornych spotkaniach „NewConnect Club”. Budowanie społeczności wokół rynku NewConnect to inicjatywa Giełdy Papierów Wartościowych realizowana we współpracy z portalem dla profesjonalistów Biznes.net oraz firmą New Europe Events.

19 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.08.2008

Pocztówka z wakacji – ruszyła kampania reklamowa Przyprawy Kuchni Greckiej KAMIS

Ruszyła kampania reklamowa Przyprawy Kuchni Greckiej KAMIS – nowej, wprowadzonej na początku sierpnia, mieszanki z linii Kuchnie Narodowe Kamis. Kampania ma charakter informacyjno-edukacyjny – przedstawienie nowego produktu i popularyzacja kuchni narodowych, a także wizerunkowy – inspiracje i podróże kulinarne to jeden z podstawowych elementów komunikacji marki KAMIS. Działania potrwają do końca września i obejmą przede wszystkim wysokonakładową prasę dla pań oraz Internet.

Poprzednie Następne