0 1 0 0 0 28.09.2010Kampania wizerunkowa Panattoni EuropeOd początku września na stronach największych tytułów prasy branżowej prezentowane będą layouty reklamowe Panattoni Europe – dewelopera nieruchomości przemysłowych. Kampania ma charakter wizerunkowy i odwołuje się do znanych zjawisk przyrody, w których kluczową rolę odgrywa czynność magazynowania.
0 1 0 0 0 28.09.2010San Markos dla Harvard Business Review PolskaAgencja reklamowa San Markos rozpoczęła współpracę z polską edycją najbardziej prestiżowego wydawnictwa menedżerskiego na świecie – „Harvard Business Review”.
0 1 0 0 0 28.09.2010IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród internetowych sieci reklamowychWedług najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród sieci reklamowych. Jako jedyna sieć uzyskał zasięg powyżej 16 mln realnych użytkowników.
0 1 0 0 0 28.09.2010PKO BP wybiera Testardo GramAgencja Testardo Gram, należąca do Grey Group Polska, wygrała przetarg na obsługę ATL i BTL Grupy PKO BP i jej spółek. Przetarg, w ramach którego wyłoniono agencję reklamową dla największego banku detalicznego w Polsce, prowadzony był od czerwca.
0 1 0 0 0 28.09.2010Nowi członkowie wspierający PIAPAgencja Brandfathers and Sons oraz portal Marketingowiec.pl to nowi członkowie wspierający Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
2 1 0 0 0 27.09.2010IQ Marketing dla marki AbsolutWyborowa SA prowadzi kampanię promującą nową platformę komunikacyjną marki Absolut „Jest wiele powodów”. Za opracowanie strategii, kreację i realizację projektu odpowiada agencja IQ Marketing.
0 3 0 0 0 27.09.2010Radio dociera do młodzieżyRadio jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się z młodym konsumentem. To medium towarzyszy im przez cały dzień, a młodzież bardzo chętnie wchodzi z nim w interakcje. Dlatego sprawdzają się w nim nie tylko tradycyjne kampanie spotowe adresowane do młodzieży, ale też niestandardowe akcje specjalne.
0 1 0 0 0 27.09.2010Rusza ogólnopolski konkurs aktywnych miast.4 października rozpocznie się pierwsza edycja konkursu o nazwie Aktywne Miasto. Jej celem jest nagrodzenie miast promujących zdrowy styl życia, rekreację i sport amatorski. Adresatami są wszystkie miasta w Polsce.
0 1 0 0 0 27.09.2010Apple domaga się zamknięcia bloga swoich fanówApple domaga się zamknięcia bloga Applemania, który zrzesza miłośników tej marki. W oficjalnym piśmie skierowanym do firmy Blomedia, właściciela Applemanii, amerykański producent określa funkcjonowanie serwisu jako „czyn nieuczciwej konkurencji” oraz żąda zrzeczenia się praw do domeny bloga.
0 1 0 0 0 27.09.2010„Tyle drzwi do słodkich dni” – nowa kampania reklamowa cukierków WawelDziś rusza nowa kampania reklamowa cukierków w czekoladzie firmy Wawel: Michałków, Kasztanków, Trufli i Marcepanów.