„Sprawdzony sposób na miłość” – kampania serwisu Sympatia Plus (wideo) - Marketing przy Kawie
„Sprawdzony sposób na miłość” – kampania serwisu Sympatia Plus (wideo)
  • 2
  • 1
20.06.2013

„Sprawdzony sposób na miłość” – kampania serwisu Sympatia Plus (wideo)

17 czerwca wystartowała kampania wizerunkowa serwisu Sympatia Plus, należącego do Grupy Onet. Działania reklamowe pod hasłem „Sprawdzony sposób na miłość” będą prowadzone w radiu, kinie, prasie oraz w serwisach internetowych i potrwają do końca sierpnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 czerwca 2013

19 czerwca 2013