0 2 0 0 1 21.03.2013Rozstrzygnięto konkurs na mural Galerii KrakowskiejRozstrzygnięto konkurs na mural, który ozdobi Galerię Krakowską, centrum handlowe usytuowane w pobliżu krakowskiego dworca kolejowego. Autorką zwycięskiego projektu jest Justyna Posiecz-Polkowska, absolwentka Wydziału Malarstwa gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Odsłonięcie muralu nastąpi w drugiej połowie maja.
0 1 0 0 1 21.03.2013Facebook uruchamia funkcję Lookalike AudiencesFacebook ogłosił globalne uruchomienie Lookalike Audiences – nowej funkcji, która umożliwia odpowiednią lokalizację odbiorców, co z kolei pozwala na pozyskanie nowych klientów i rozwój biznesu.
2 2 0 0 0 21.03.2013Kamil Bednarek i Czesław Mozil przeszli do Play (wideo)Kamil Bednarek i Czesław Mozil są kolejnymi gwiazdami, które wystąpiły w spotach Play. Operator reklamuje swoją ofertę na kartę dwoma kolejnymi filmami.
4 1 0 0 0 21.03.2013Co zrobi Kinga Rusin za 100 tys.? – kampania Godzina dla Ziemi23 marca o godz. 20:30 odbędzie się Godzina dla Ziemi organizowana przez WWF. O tej porze miliony ludzi na całym świecie wyłączą światła na jedną godzinę, aby pokazać wspólne zaangażowanie w ratowanie planety. W kampanii promującej akcję wzięli udział m.in. Kinga Rusin, Agnieszka Szulim czy Michał Piróg.
1 1 0 0 2 21.03.2013Telewizja N i Canal+ tworzą platformę NC+ (wideo)21 marca, w 18. rocznicę uruchomienia Canal+ w Polsce, zadebiutowała platforma cyfrowa NC+, powstała z połączenia Cyfry+ i N. Na czele przedsięwzięcia stanął Julien Verley, dotychczasowy wiceprezes Grupy Canal+.
1 1 0 0 0 21.03.2013KFC odwija nowe smaki (wideo)KFC rozpoczęło kampanię reklamową nowych smaków tortilli Twister. 15- i 30-sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę emitowane będą na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, TV4 oraz na kanałach tematycznych.
1 4 0 0 0 21.03.2013Na Lublin spadły tajemnicze skrzynie (wideo)21 marca rozpoczął się etap teaserowy akcji „Szybko zleciało” w Lublinie. Na ulicach miasta ustawiono duże skrzynie z nieznaną zawartością. Kolejna odsłona kampanii wystartuje 4 kwietnia o godz. 12.00.
0 6 0 0 0 21.03.2013Narkotyki w warszawskich klubach: akcja „Miasto wciąga”W Warszawie trwa akcja społeczna „Miasto wciąga” Fundacji Inspiratornia. Na ścianach, podłogach i blatach umywalek w toaletach dziesięciu warszawskich klubów umieszczono wlepki imitujące marihuanę, amfetaminę i ekstazy. Wlepki są tej samej wielkości co prawdziwe porcje narkotyków.
1 1 0 0 0 21.03.2013McDonald’s promuje ofertę śniadaniową (wideo)Kampania zmienionej oferty śniadań w McDonald’s obejmuje reklamę telewizyjną, radiową, OOH oraz działania PR.
1 2 0 0 0 20.03.2013Supersiłacz w reklamie odkurzaczy Bosch (wideo)Od 15 marca trwa ośmiotygodniowa kampania odkurzaczy ProPower marki Bosch. Emisjom spotu telewizyjnego towarzyszą działania w Internecie (w tym na wybranych portalach społecznościowych) oraz w prasie.