0 1 0 0 0 10.06.2013Employer Branding Excellence Awards 2013 rozdane5 czerwca w hotelu Hilton w Warszawie odbyła się kolejna edycja Employer Branding Management Summit. Podczas konferencji wyróżnionym pracodawcom wręczono Employer Branding Excellence Awards 2013. W gronie zwycięzców znaleźli się m.in. Ernst & Young, PKO Bank Polski czy UBS Poland Service Centre.
1 1 0 0 0 10.06.2013Rapujący Piotr Adamczyk w reklamie Eurobanku (wideo)Rusza kolejna odsłona kampanii Eurobanku. Tym razem Piotr Adamczyk wciela się w rolę rapera, który wykonuje utwór będący zachętą do wzięcia kredytu w promocji „Prosty kredyt na wyciąg z konta”.
0 1 0 0 0 10.06.2013Stowarzyszenie Agencji Reklamowych ostrzega przed pochopną regulacją reklamy zewnętrznejStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR) ostrzega, że pochopnie uchwalona ustawa mająca oczyścić krajobraz ze szpecących reklam może zaszkodzić gospodarce. Stąd apel do zespołu prezydenckiego o konsultacje z branżą.
0 1 0 0 0 10.06.2013M@il My Day – podsumowanie konferencji22 maja odbyła się pierwsza w Polsce konferencja w całości poświęcona e-mail marketingowi – M@il My Day. Wzięło w niej udział ponad dwieście osób, które przybyły do krakowskiego Multikina, by wysłuchać szesnastu ekspertów e-mail marketingu i dziedzin pokrewnych.
1 1 0 0 0 10.06.2013Polskie studio produkcyjne z animacją do kampanii społecznej w Katarze (wideo)Platige Image stworzyło 25-minutową animację „Hero and the message” dla Komitetu Organizacyjnego Narodowego Dnia Kataru. Zamówienie złożyła spółka Al Rayyan Productions.
0 4 0 0 0 10.06.2013Miastoszpeciciel wybrany – okrąglak z OlsztynaReklama z Olsztyna została pierwszym polskim Miastoszpecicielem. Konkurs na nośnik reklamowy najbardziej szpecący przestrzeń publiczną zorganizowało stowarzyszenie Miasto Moje a w Nim.
0 1 0 0 0 10.06.2013Netizens Peppermint dzieli się na Netizens i PeppermintNetizens Peppermint przekształca się w Netizens Digital Innovation House – interaktywny dom produkcyjny oraz Peppermint – agencję reklamową. Będą to dwie odrębne, ale ściśle współpracujące ze sobą i uzupełniające się kompetencjami firmy.
0 1 0 0 0 10.06.2013Druga edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności – Blueffect26 czerwca w Warszawie odbędzie się kongres w całości poświęcony analityce internetowej i optymalizacji działań marketingowych w Sieci.
1 1 0 0 4 10.06.2013Dla „Wprost” nie ma świętych krów – w kampanii reklamowej (wideo)„Nie ma świętych krów” – to hasło kampanii wizerunkowej tygodnika „Wprost”. Celem jest pokazanie, jak zmienił się charakter tygodnika w ciągu kilku ostatnich miesięcy.
3 1 0 0 0 10.06.2013„Oglądam, czuję, myślę – młodzi w kinie” – kampania (wideo)W czerwcu rozpoczęła się kampania „Oglądam, czuję, myślę – młodzi w kinie” z udziałem aktorów oraz reżyserów. Dotyczy ona programu edukacyjnego „Filmoteka Szkolna. Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej”, zachęcającego młodzież do oglądania wartościowych filmów.