Śpiewaj, aby zobaczyć – internetowa kampania „Playboya” (wideo)
  • 1
  • 1
23.11.2011

Śpiewaj, aby zobaczyć – internetowa kampania „Playboya” (wideo)

Nowa kampania reklamowa argentyńskiego „Playboya” ma angażować odbiorców w Internecie dzięki połączeniu nagich zdjęć i karaoke.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2011

Nominowano już dziewięciu Zwykłych Bohaterów (wideo)

Do udziału w akcji „Zwykły Bohater” (promującej uczciwych i odważnych ludzi) przyjęto ponad 1700 historii (z ponad 4000 zgłoszeń). Od 14 do 16 listopada trwały obrady jury, a 17 listopada w programie „Dzień dobry TVN” ogłoszono dziewięcioro finalistów. Jury postanowiło również wyróżnić nagrodą specjalną kapitana Tadeusza Wronę – pilota, niekwestionowanego bohatera ostatnich dni. Zwycięzców konkursu poznamy 5 grudnia na specjalnej gali finałowej.