0 3 0 0 0 1.12.2011Milla Jovovich w kalendarzu CampariZatytułowany „It’s the end of the world, baby!” kalendarz Campari na 2012 rok inspirowany jest przepowiednią starożytnych Majów. Mówi ona, że 21 grudnia 2012 roku nastąpi koniec świata, który znamy, zacznie się natomiast okres zmian. Campari przedstawia rozwinięcie tej teorii w serii zdjęć z supermodelką i aktorką Millą Jovovich.
0 1 0 0 0 1.12.2011Walentynkowy plebiscyt na najbardziej romantycznie miejsce w GdańskuGdańska Organizacja Turystyczna ogłosiła plebiscyt Gdańsk&love. Wybierane są w nim najbardziej romantyczne miejsca Gdańska. Opisy i zdjęcia zgłaszanych miejsc można nadsyłać do 2 stycznia 2012 roku.
0 1 0 0 0 1.12.2011Nowa platforma kodów QRKod QR (Quick Response) to znane już od jakiegoś czasu rozwiązanie do zapisywania takich danych, jak np. linki, numery telefonów czy adresy e-mail. Nowa platforma QRCodeLike pozwala marketerom na generowanie kodów, które umożliwiają zwiększenie liczby fanów na Facebooku.
0 3 0 0 0 1.12.2011Tłuste święta e-sprzedawcówW ubiegłym roku w sklepach i na platformach aukcyjnych wydaliśmy przeszło 15,5 miliarda złotych. Prognozy na ten rok mówią o kolejnych wzrostach, w przedziale 10–20 procent. Decydujący wpływ będzie miał – tradycyjnie najlepszy w e-handlu – okres przedświąteczny.
1 1 0 0 0 1.12.2011Raport: „Seksualność Polaków 2011” (wideo)Odbyła się szósta już edycja badania „Seksualność Polaków”. Prowadzącym je ekspertem jest profesor Zbigniew Izdebski, stały współpracownik Naukowego Instytutu ds. Badań nad Seksem, Płciowością i Prokreacją im. Kinseya na Uniwersytecie Indiana w USA.
1 1 0 0 0 1.12.2011Kampania ekspresu De’Longhi (wideo)Kampania telewizyjna ekspresu do kawy Primadonna S rozpocznie się 5 grudnia i potrwa do końca miesiąca.
2 1 0 0 0 1.12.2011Na rynek wkracza Moico (wideo)Enjoy Airspace i Enjoy Fashion to pierwsze projekty zrealizowane w ramach kampanii wprowadzającej na rynek markę Moico – nowego operatora Internetu światłowodowego z Wrocławia.
0 1 0 0 0 1.12.2011Makrowikinomia. Reset świata i biznesuW „Wikinomii”, bestsellerze z 2007 roku, Don Tapscott i Anthony Williams uzmysłowili nam, w jaki sposób dzięki masowej współpracy zmienia się w życiu gospodarczym obieg informacji, wytwarzanie wartości i konkurencja na globalnych rynkach. Obecnie, na skutek kryzysu finansowego, zasady wikinomii zyskały na znaczeniu, a ich stosowanie może uchronić nas od następnych zawirowań.
1 1 0 0 0 1.12.2011„Fajne rzeczy dla mieszczuchów” – reklama Red Onion (wideo)W warszawskich kinach Cinema City rozpoczęły się emisje spotu reklamującego salon wyposażenia wnętrz Red Onion, otwarty w starej fabryce czekolady w centrum Warszawy.
0 1 0 0 0 1.12.201112. edycja konkursu Galerii Plakatu AMSNa dwunasty konkurs Galerii Plakatu AMS, zorganizowany pod hasłem „Miłość nie cukierki”, wpłynęła rekordowa liczba 500 prac. Do ścisłego finału jury zakwalifikowało 44 plakaty. 30 listopada jurorzy wybrali zwycięzcę oraz pięciu wyróżnionych – ich nazwiska poznamy 5 grudnia.