Kampania telewizyjna 1&1 (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania telewizyjna 1&1 (wideo)
  • 1
  • 1
23.11.2011

Kampania telewizyjna 1&1 (wideo)

Od września 2011 r. firma hostingowa 1&1 Internet prowadzi telewizyjną kampanię reklamową skierowaną do właścicieli małych firm, przedsiębiorców, freelancerów oraz niezależnych specjalistów którzy potrzebują strony internetowej. Efektem kampanii są tysiące nowych stron internetowych polskich firm. Akcja reklamowa została przedłużona także na rok 2012.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 listopada 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2011

Nominowano już dziewięciu Zwykłych Bohaterów (wideo)

Do udziału w akcji „Zwykły Bohater” (promującej uczciwych i odważnych ludzi) przyjęto ponad 1700 historii (z ponad 4000 zgłoszeń). Od 14 do 16 listopada trwały obrady jury, a 17 listopada w programie „Dzień dobry TVN” ogłoszono dziewięcioro finalistów. Jury postanowiło również wyróżnić nagrodą specjalną kapitana Tadeusza Wronę – pilota, niekwestionowanego bohatera ostatnich dni. Zwycięzców konkursu poznamy 5 grudnia na specjalnej gali finałowej.