Spicy Mobile: Zakupy spożywcze ze smartfonem to wciąż nisza
  • 0
  • 3
17.11.2016

Spicy Mobile: Zakupy spożywcze ze smartfonem to wciąż nisza

Blisko co piąty użytkownik smartfona odwiedza za jego pomocą strony popularnych sieci spożywczych – wynika z danych firmy Spicy Mobile zgromadzonych na platformie Mobigate. Aplikacje mobilne sklepów nie cieszą się już takim zainteresowaniem. Zasięg najpopularniejszych oscyluje wokół 2%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50652 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 listopada 2016

16 listopada 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2016

Rozwój kanału mobilnego w handlu i finansach zbadany przez IAB Polska i Mindshare

Ponad połowa europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 3/4. W 2015 r. co piąty brand handlowy w Europie oferował e-zakupy na swoich stronach, a dziś zakupy przez Internet można zrobić u 2/3 z nich, także na urządzeniach mobilnych – pokazuje analiza IAB Europe, zrealizowana lokalnie przez Mindshare we współpracy z IAB Polska.