Rola komunikacji korporacyjnej – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 2
17.11.2016

Rola komunikacji korporacyjnej – badanie ARC Rynek i Opinia

Według przedstawicieli polskich i międzynarodowych firm komunikacja korporacyjna ma dwa ważne zadania do spełnienia. Pierwszym z nich jest całościowa komunikacja firmy ze wszystkimi grupami interesariuszy (40%). Drugie to strategiczne zarządzanie komunikacją w celu budowania reputacji (28%) – pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie agencji Public Dialog.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2016

Rozwój kanału mobilnego w handlu i finansach zbadany przez IAB Polska i Mindshare

Ponad połowa europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 3/4. W 2015 r. co piąty brand handlowy w Europie oferował e-zakupy na swoich stronach, a dziś zakupy przez Internet można zrobić u 2/3 z nich, także na urządzeniach mobilnych – pokazuje analiza IAB Europe, zrealizowana lokalnie przez Mindshare we współpracy z IAB Polska.