Soul And Mind Opakowania autorem znaku ostrzegawczego "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu"
  • 0
  • 1
4.04.2008

Soul And Mind Opakowania autorem znaku ostrzegawczego „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”

Od 1 kwietnia br. branża piwowarska wprowadza oznakowanie opakowań piwa symbolem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Znak graficzny oraz zasady jego stosowania został opracowany przez Agencję Soul and Mind na podstawie przekazanego przez Związek hasła i zaakceptowany przez wszystkie browary należące do Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego „Browary Polskie” (ZPPP).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2008