0 1 0 0 0 14.04.2008Grupa Eskadra dla Media Regionalne Sp. z o.o.Grupa Eskadra podpisała umowę na stałą współpracę w zakresie obsługi spółki Media Regionalne. We współpracę zaangażowane są trzy dywizje Eskadry. To kolejna kampania wykorzystująca potencjał Grupy w spójnym użyciu wielu kanałów komunikacji.
0 1 0 0 0 14.04.2008Bols z Headlines – przetarg na agencję PR rozstrzygniętyBols Sp. z o.o. rozstrzygnął przetarg na agencję PR i od 1 kwietnia rozpoczął współpracę z agencją Headlines należącą do sieci Porter Novelli.
0 1 0 0 0 11.04.2008Nissan Micra w kolejnej odsłonie kampanii „Naszpikowany najnowszą technologią”W połowie kwietnia ruszy relaunch kampanii reklamowej Nissana Micra.
0 1 0 0 0 11.04.2008Salt and Pepper promuje ErdomedAgencja Salt and Pepper przygotowała kolejną kampanię dla Medagro International producenta min. Tantum Verde, wspierającą wprowadzenie na rynek nowego leku mukolitycznego: Erdomed.
0 1 0 0 0 11.04.2008Wideo sprzedajeAgencja interaktywna OS3 multimedia udostępniła wyniki badań na temat skuteczności serwisów z użyciem sekwencji wideo. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Laboratory & Co na próbie 180 osób.
0 1 0 0 0 11.04.2008Wielki format FotoarteWarszawska firma Fotoarte, po latach doświadczenia zdobytego na rynku fotograficznym, postanowiła wyjść naprzeciw swoim Klientom oraz oczekiwaniom rynku i rozszerzyć świadczone usługi o fotografię wielkoformatową, a także solwentowe wydruki wielkoformatowe.
0 1 0 0 0 11.04.2008X Charytatywny Bal DziennikarzyX Wielki Charytatywny Bal Dziennikarzy odbył się 05 kwietnia br. w Auli Politechniki Warszawskiej. Dzięki sprzedanym cegiełkom – biletom na bal, wpłatom sponsorskim oraz loterii przeprowadzonej w czasie imprezy Fundacji Charytatywnego Balu Dziennikarzy udało zebrać prawie 160. 000 złotych. Tegoroczny dochód z Balu Fundacja przekaże na wsparcie rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych w najuboższych rejonach Polski oraz dofinansowanie izby przyjęć w Centrum Zdrowia Dziecka.
0 1 0 0 0 11.04.2008DomBank na targach mieszkaniowych w LondynieDomBank, który był głównym sponsorem targów, od momentu powstania w 2004 roku udziela kredytów hipotecznych Polakom pracującym za granicą na standardowych zasadach. Za sprawą szeroko komunikowanych atutów oferty dla tej grupy kredytobiorców, stoisko DomBanku na londyńskich targach dosłownie oblegane było przez chętnych do rozmowy z Doradcami przyszłych posiadaczy nieruchomości w Polsce.
0 1 0 0 0 11.04.2008MRM Experience rozszerza swoje kompetencjeMRM Experience, dział projektowo-badawczy MRM Worldwide poszerza swoje kompetencje. Ma to związek z inwestycją agencji w urządzenia wspierające badania eyetracking i clicktracking. Prace 5-osobowego zespołu koordynuje Marek Kasperski, który dołączył do MRM Worldwide w październiku 2007 roku.
0 1 0 0 0 11.04.2008Komu najbardziej ufają internetowi konsumenci?Serwis eMarketer.com poinformował o rosnącym wpływie internetowych konsumentów na decyzje zakupowe innych użytkowników sieci. Z przytaczanych danych wynika między innymi, że konsumenci online trzy razy częściej ufają opinii innych użytkowników niż reklamie.