0 1 8.07.2009Smava.pl wybrała agencję PRpublic relations TweetObsługą portalu pożyczek społecznościowych Smava.pl w zakresie działań PR zajmie się agencja Praktycy.com.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 7.07.2009„Zagubione wspomnienia” – czerwcowa kampania promocyjna Lublina„Zagubione wspomnienia” to druga obok akcji „Autostopowicze” czerwcowa, ogólnopolska promocja Lublina. Pełne energii zdjęcia zachęcały do odwiedzenia miasta. 100 000 sztuk odręcznie podpisanych fotografii odnajdywali mieszkańcy siedmiu największych miast Polski.
0 1 0 0 0 7.07.2009Startuje CityScreen - sieć ekranów cyfrowych nad morzemOd dzisiaj w 7 najbardziej popularnych nadmorskich miejscowościach w Polsce ruszają kampanie reklamowe klientów CityScreen. Nośniki LED-owe o wymiarach 4x3 m każdy, zostały umiejscowione w Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Ustce, Łebie, Władysławowie, Jastarni i Helu.
0 1 0 0 0 7.07.2009Rekordowa liczba prac w Konkursie Biuletynów Firmowych 2009Aż 90 prac będzie rywalizować w tym roku w Konkursie Biuletynów Firmowych. To najlepszy wynik w dziewięcioletniej historii rywalizacji.
0 1 0 0 0 7.07.2009Marka Hoop Cola zmienia swoje pozycjonowanieMarka Hoop Cola zmieniła swoje rynkowe pozycjonowanie, wprowadzając nową platformę komunikacyjną – „Odkręć się na innych”. Głównym celem działań jest zbudowanie nowego wizerunku marki wśród osób w wieku 15–39 lat, mieszkańców miast. Hoop Cola ma być postrzegana jako spontaniczna, młodzieżowa, otwarta i polska – dzięki temu więź emocjonalna między marką a konsumentami powinna się wzmocnić.