Skuteczność maskotek w reklamie – badanie przeprowadzone przez studentkę SWPS - Marketing przy Kawie
Skuteczność maskotek w reklamie – badanie przeprowadzone przez studentkę SWPS
  • 0
  • 1
11.06.2013

Skuteczność maskotek w reklamie – badanie przeprowadzone przez studentkę SWPS

Maskotka w reklamie najlepiej działa w kampaniach płatków śniadaniowych, a najsłabiej w promocji sprzętu domowego – to wyniki badania Mariki Chodorowskiej, studentki psychologii z SWPS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jacek Puzanista

11 lat temu

Marka a produkt

"jeśli jej charakter odpowiada marce, a klienci przyzwyczajeni są do tego typu komunikatu."
Rozumiem, że tworząc nową markę (bez wcześniejszych skojarzeń), mogę pozwolić sobie na wybór maskotki...

"jeśli odbiorca jest przyzwyczajony do występowania konkretnego rodzaju zwierzęcia przy produkcie"
...czy nie mogę, bo liczy się też produkt z jakim wchodzę na rynek?

11 czerwca 2013