0 1 0 0 0 13.03.2013GoldenLine wdroży marketing automationGoldenLine, polski biznesowy serwis społecznościowy, wybrał system SalesManago do automatyzacji marketingu i wdrożenia strategii inbound marketingu.
0 1 0 0 0 13.03.2013Discovery Networks z agencją PRZ początkiem marca firma Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z Discovery Networks CEEMEA. Agencja zajmie się obsługą korporacyjną oraz poprowadzi działania komunikacyjne dwóch kanałów – Discovery Channel i TLC.
1 1 0 0 0 13.03.2013Pascal Brodnicki i Karol Okrasa porywają cukiernika (wideo)Duet kulinarny Lidla, Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, zostanie uzupełniony o kompetencje cukiernicze. Trzecim ekspertem został Mistrz Polski Cukierników – Paweł Małecki.
0 1 0 0 0 13.03.2013GfK Polonia zwiększa liczbę badanych gospodarstw domowychOd stycznia próba w Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia jest powiększona do 8000 gospodarstw. Trwają także prace związane z dostosowaniem struktury gospodarstw domowych do stanu zgodnego z wynikami spisu powszechnego Głównego Urzędu Statystycznego.
0 2 0 0 0 13.03.2013Reklama „Od września dajemy za darmo” nie narusza dóbr osobistychWarszawski Sąd Apelacyjny potwierdził wyrok sądu pierwszej instancji dotyczący reklamy Multimedia Polska, dostawcy usług multimedialnych. Sąd stwierdził, że reklama nie narusza dóbr osobistych. Kreacja przedstawiała kobietę w wyzywającej pozie. Towarzyszyło jej hasło „Od września dajemy za darmo”.
1 1 0 0 0 13.03.2013Nie musisz tego leczyć. Technologia tak ma (wideo)13 marca rozpoczyna się nowa akcja marketingowa sieci Saturn, pod hasłem „Technologia tak ma”. Kampania podkreśla, że oferta produktowa może wywoływać nagłe ataki zachwytu. Spot utrzymany jest w konwencji reklam farmaceutyków.
1 3 0 0 0 13.03.2013Nike Air Max w warszawskim przejściu podziemnym (wideo)Firma Nike rozpoczęła niestandardową kampanię modelu butów Air Max, pod hasłem „Air Reinvented”. Akcja prowadzona jest przez cały marzec w centralnych punktach Warszawy, m.in. w tunelach pod Rotundą.
1 1 0 0 0 13.03.2013„Uwolnij swoją dziką naturę”. Kampania reklamowa Liona (wideo)15 marca marka Lion, należąca do firmy Nestlé, startuje z nową kampanią telewizyjną. Akcja prowadzona będzie pod hasłem: „Uwolnij swoją dziką naturę”. Emisja spotów reklamowych jest kolejnym krokiem w realizacji strategii marki.
1 1 0 0 0 13.03.2013Pracownicy PKO BP opowiadają o swoich pasjach (wideo)PKO BP rozpoczął kampanię pod hasłem „Jeden bank. Wiele pasji”. W spocie reklamowym pracownicy opowiadają o swojej pracy oraz o pasjach i zainteresowaniach. Niektórzy z nich zaczynali karierę w banku od staży i praktyk.
3 3 0 0 0 13.03.2013Zakochany Mały Głód walczy o miłość (wideo)W marcu rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Danone, wspierająca relaunch opakowań produktów marki Danio. Bohaterem spotów jest Mały Głód, znany z wcześniejszych działań reklamowych firmy.