0 1 8.06.2006SJO Empik reklamuje kursy wakacyjnemarketing internetowy TweetDom mediowy Value Media realizuje kampanię reklamową Szkoły Języków Obcych Empik.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53438 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.06.2006Rowland Communications wspiera konsolidację „Społem”Krajowa Agencja Handlowa „Społem” (KAH) odpowiadająca za konsolidację sieci sklepów „Społem”, rozpoczęła współpracę z Rowland Communications w zakresie kompleksowych działań public relations. Rowland będzie odpowiadać za kształtowanie wizerunku sieci „Społem”, współtworzenie strategii komunikowania KAH z jej grupami docelowymi, w tym prowadzenie relacji z mediami.
0 1 0 0 0 8.06.2006Gazeta Wyborcza przed FaktemWedług badań firmy Estymator przeprowadzonych w okresie od marca do maja 2006 roku wśród dzienników ogólnopolskich najwięcej czytelników ma Gazeta Wyborcza – czyta ją co najmniej raz w tygodniu 21,7% Polaków. Niewiele jej ustępuje Fakt, który czyta 19,7% Polaków. Kolejne miejsca w rankingu płatnych dzienników ogólnopolskich zajmują: Super Express: 6,7%, Rzeczpospolita: 4,4%, Nasz Dziennik 2,0%, Gazeta Prawna 1,9%, Trybuna (0,5%).
0 1 0 0 0 8.06.2006Wywieśmy flagi! Pomóżmy naszym!Trwa ogólnopolska akcja „Wywieśmy flagi! Pomóżmy naszym!”. Akcja ta cieszy się olbrzymim zainteresowaniem w całej Polsce. W wielu oknach i balkonach pojawiły się już flagi wspierające naszą Reprezentację. Polska staje się powoli biało- czerwona.
0 1 0 0 0 8.06.2006Podświetlany portfelCzy w portfelu jest jasno? Brzmi jak absurdalna zagadka Feniksa albo koan zen. Producenci tego gadżetu odpowiadają: nie zawsze. W pubie, w taksówce, w lesie, w ciemnej uliczce... nie wnikajmy zresztą. Mając Walit, czyli podświetlany portfel, nie musimy już przejmować się zmrokiem. Otwierając go uruchamiamy czujniki, one zaś zapalają światełko, które oświetla nam gotówkę. Ciemno, nie ciemno, teraz możemy bez problemów zapłacić w każdych warunkach. Cóż za komfort. www.lazyboneuk.com