Rowland Communications wspiera konsolidację „Społem”
  • 0
  • 1
8.06.2006

Rowland Communications wspiera konsolidację „Społem”

Krajowa Agencja Handlowa „Społem” (KAH) odpowiadająca za konsolidację sieci sklepów „Społem”, rozpoczęła współpracę z Rowland Communications w zakresie kompleksowych działań public relations. Rowland będzie odpowiadać za kształtowanie wizerunku sieci „Społem”, współtworzenie strategii komunikowania KAH z jej grupami docelowymi, w tym prowadzenie relacji z mediami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Gazeta Wyborcza przed Faktem

Według badań firmy Estymator przeprowadzonych w okresie od marca do maja 2006 roku wśród dzienników ogólnopolskich najwięcej czytelników ma Gazeta Wyborcza – czyta ją co najmniej raz w tygodniu 21,7% Polaków. Niewiele jej ustępuje Fakt, który czyta 19,7% Polaków. Kolejne miejsca w rankingu płatnych dzienników ogólnopolskich zajmują: Super Express: 6,7%, Rzeczpospolita: 4,4%, Nasz Dziennik 2,0%, Gazeta Prawna 1,9%, Trybuna (0,5%).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Podświetlany portfel

Czy w portfelu jest jasno? Brzmi jak absurdalna zagadka Feniksa albo koan zen. Producenci tego gadżetu odpowiadają: nie zawsze. W pubie, w taksówce, w lesie, w ciemnej uliczce... nie wnikajmy zresztą. Mając Walit, czyli podświetlany portfel, nie musimy już przejmować się zmrokiem. Otwierając go uruchamiamy czujniki, one zaś zapalają światełko, które oświetla nam gotówkę. Ciemno, nie ciemno, teraz możemy bez problemów zapłacić w każdych warunkach. Cóż za komfort. www.lazyboneuk.com