Siatman powraca w kolejnej odsłonie kampanii
  • 0
  • 1
17.03.2008

Siatman powraca w kolejnej odsłonie kampanii

Przygotowano kolejną odsłonę kampanii promującej wielorazowe torby z banerów, produktu koszalińskiej firmy Ho::Lo. Działania promocyjne w konwencji akcji proekologicznej prowadzi agencja San Markos.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

Ekologiczny zwrot w wyjazdach motywacyjnych

Każda branża wyznacza nowe kierunki zgodnie z globalnymi trendami. Najnowsze tendencje można było zaobserwować również podczas tegorocznych targów AIME (Asia-Pacific Incentives & Meetings Expo) – jednej z najbardziej prestiżowych imprez branży firm związanych z organizacją wyjazdów motywacyjno-integracyjnych i firmowych. Podczas ich trwania organizatorzy oraz uczestnicy zgodnie z ogólnoświatową modą prezentowali usługi i promowali postawy proekologiczne.