Z Nordea i MasterCard na UEFA EURO 2008
  • 0
  • 1
17.03.2008

Z Nordea i MasterCard na UEFA EURO 2008

Dla wszystkich klientów, którzy chcieliby na żywo oglądać ćwierćfinałowy mecz UEFA EURO2008 Nordea Bank wspólnie z MasterCard Polska przygotował konkurs.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

Ekologiczny zwrot w wyjazdach motywacyjnych

Każda branża wyznacza nowe kierunki zgodnie z globalnymi trendami. Najnowsze tendencje można było zaobserwować również podczas tegorocznych targów AIME (Asia-Pacific Incentives & Meetings Expo) – jednej z najbardziej prestiżowych imprez branży firm związanych z organizacją wyjazdów motywacyjno-integracyjnych i firmowych. Podczas ich trwania organizatorzy oraz uczestnicy zgodnie z ogólnoświatową modą prezentowali usługi i promowali postawy proekologiczne.