Sezon festiwalowy 2013 w Internecie – IMM - Marketing przy Kawie
Sezon festiwalowy 2013 w Internecie – IMM
  • 0
  • 1
18.09.2013

Sezon festiwalowy 2013 w Internecie – IMM

Na zakończenie sezonu festiwalowego IMM sprawdził, jak wydarzenia wpłynęły na atmosferę i dyskusję w Internecie oraz w mediach społecznościowych. Najwięcej publikacji pojawiło się na temat Heineken Open’er Festivalu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 września 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

WSE zachęca do inwestycji w siebie i oferuje nowe kierunki studiów podyplomowych

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie rozpoczyna rekrutację na studia podyplomowe. Wśród kierunków proponowanych przez uczelnię są m.in. nowy PR czy grafika reklamowa i prasowa oraz zupełnie nowe w ofercie: profesjonalne NGO – zarządzanie i marketing w organizacjach non-profit, menedżer kultury i sektora kreatywnego oraz marketing sportu.
(Informacja promocyjna)