Promocja polskich regionów na Facebooku – co przyniosły wakacje? (analiza Sotrendera)
  • 0
  • 4
18.09.2013

Promocja polskich regionów na Facebooku – co przyniosły wakacje? (analiza Sotrendera)

Wakacje to okres wzmożonej aktywności regionów. W trakcie dwóch wakacyjnych miesięcy – lipca i sierpnia – 20 przeanalizowanych przez Sotrender Research Team stron opublikowało łącznie 1394 wpisy na Facebooku, co daje średnio niemal 35 postów opublikowanych przez regiony w ciągu miesiąca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52900 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 września 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

WSE zachęca do inwestycji w siebie i oferuje nowe kierunki studiów podyplomowych

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie rozpoczyna rekrutację na studia podyplomowe. Wśród kierunków proponowanych przez uczelnię są m.in. nowy PR czy grafika reklamowa i prasowa oraz zupełnie nowe w ofercie: profesjonalne NGO – zarządzanie i marketing w organizacjach non-profit, menedżer kultury i sektora kreatywnego oraz marketing sportu.
(Informacja promocyjna)

17 września 2013