Sery Turek jako przekąska do wina w kampanii mobilnej
  • 0
  • 1
12.12.2012

Sery Turek jako przekąska do wina w kampanii mobilnej

Reklama serów Turek w kanale mobilnym wyświetla się konsumentom, którzy planują zakup wina i zapisali je na liście zakupów w aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów. Kampania reklamowa potrwa do 18 grudnia.

Obecność serów marki Turek w aplikacji Listonic ma nawiązywać do połączenia smaku win i serów camembert oraz brie. Informacja o serach jako przekąsce do wina pokazuje się jedynie użytkownikom aplikacji, którzy zapisali wino na swoich listach zakupów.

Po kliknięciu w reklamę, użytkownik Listonic przechodzi na stronę mobilną zawierającą informacje na temat właściwości serów. Dowie się, z którymi trunkami sery komponują się najlepiej. Reklama miała być nieinwazyjnym przekazem niosącym dodaną wartość dla kupujących wina konsumentów.

W aplikacji Listonic reklamowany jest także Camembert z pieprzem Turek. Po kliknięciu w reklamę konsument zobaczy specjalne przygotowaną stronę mobilną. Witryna została wzbogacona o przycisk „dodaj do listy zakupów”, który automatycznie zapisuje reklamowany produkt na liście wraz z interaktywnym zdjęciem i dokładnym opisem.

  • 1

12 grudnia 2012

Reklama

11 grudnia 2012

Reklama