0 1 0 0 0 18.03.2013Divante dołącza do Grupy Outsourcing ExpertsOutsourcing Experts, holding skupiający spółki oferujące usługi z zakresu business process outsourcing, poszerza strukturę grupy o firmę Divante, dostawcę rozwiązań e-biznes.
0 5 0 0 0 18.03.2013Anna Przybylska w wiosennej kampanii Limango.plKlub zakupowy Limango.pl rozpoczął wiosenną kampanię reklamową, której bohaterką jest Anna Przybylska. Sesja z udziałem aktorki nawiązuje do stylu vintage. Działania w ramach kampanii obejmują Internet oraz media tradycyjne z segmentu lifestyle.
0 1 0 0 0 16.03.2013Reklama w wyszukiwarkach mało skuteczna – twierdzi eBay. Google zaprzeczaWydawanie milionów na reklamę w wyszukiwarce Google przynosi znanym firmom kiepskie efekty – wynika z raportu platformy aukcyjnej eBay. Google jednak temu zaprzecza.
0 1 0 0 0 16.03.2013Woda mineralna z pustą etykietąFrancuska marka Wattwiller szuka przewagi konkurencyjnej, wprowadzając na rynek wodę mineralną z etykietą, na której klienci mogą zapisywać swoje przemyślenia, imiona czy rysunki.
0 1 0 0 0 15.03.2013Polska Telefonia Cyfrowa i Tauron rozpoczynają współpracę15 marca Polska Telefonia Cyfrowa oraz Tauron Polska Energia rozpoczęły strategiczną współpracę. Jej założeniem jest wprowadzenie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych na rynku telekomunikacyjnym i energetycznym.
0 1 0 0 0 15.03.2013Kawa Inka „zagra” w serialuWiosną i jesienią tego roku marka Inka z portfolio firmy Grana będzie lokowana w popularnym serialu telewizyjnym. Realizatorem działań będzie specjalizująca się w product placement agencja Aldentro.
0 4 0 0 0 15.03.2013Radio Kraków z nowym logotypemRadio Kraków zmieniło logo i identyfikację wizualną. Nowy logotyp pozostawia większą swobodę interpretacji – może być traktowany zarówno jako symbol emisji, jak i aluzja do typograficznego cudzysłowu.
0 1 0 0 0 15.03.2013UOKiK przypomina konsumentom o ich prawach z okazji Światowego Dnia Konsumenta15 marca przypada Światowy Dzień Konsumenta, w Polsce oficjalnie obchodzony od 2000 r. Z tej okazji UOKiK przypomina konsumentom o ich prawach.
0 1 0 0 0 15.03.2013Grupa Eurozet wzmacnia pakiety Zet Barometr i Zet Barometr+Od 1 kwietnia pakiety reklamowe Grupy Eurozet, Zet Barometr oraz Zet Barometr+, zostaną rozszerzone o stacje sieci Antyradia oraz Chilli Zet. Do pakietu Zet Barometr dołączą trzy stacje Antyradia, natomiast Zet Barometr+ zostanie wzmocniony o sieć Antyradia oraz 13 stacji Chilli Zet.
1 1 0 0 0 15.03.2013Świat według T-Mobile – kampania wizerunkowa (wideo)T-Mobile zmienia identyfikację wizualną marki i rozpoczyna kampanię wizerunkową. Akcja ma wspierać główne założenie firmy telekomunikacyjnej Deutsche Telekom, która chce, by T-Mobile stało się marką wybieraną przez klientów zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.