Seriale polskie - wynik badań Pentagon-Research.com
  • 0
  • 1
18.12.2006

Seriale polskie – wynik badań Pentagon-Research.com

Firma PENTAGON-RESEARCH.COM w dniach 28-30 listopada 2006 przeprowadziła badania świadomości polskich seriali telewizyjnych. Badanie zostało przeprowadzone na 600-osobowej, reprezentatywnej grupie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. Respondenci byli poproszeni m.in. o spontaniczne wymienienie tytułów polskich seriali.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2006

Kolejna marka Ferrero w portfolio HYPERmedia

W związku z wejściem na ekrany polskich kin filmu „Happy Feet. Tupot Małych Stóp” firma Ferrero uruchomiła akcję promocyjną produktów Kinder Pingui, w której za punkty zbierane z opakowań Kinder Pingui można otrzymać oryginalne gadżety z filmu „Happy Feet. Tupot Małych Stóp”. Autorem internetowej strony promocyjnej www.kinderpingui.pl jest agencja interaktywna HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR.