Kolejna marka Ferrero w portfolio HYPERmedia
  • 0
  • 1
18.12.2006

Kolejna marka Ferrero w portfolio HYPERmedia

W związku z wejściem na ekrany polskich kin filmu „Happy Feet. Tupot Małych Stóp” firma Ferrero uruchomiła akcję promocyjną produktów Kinder Pingui, w której za punkty zbierane z opakowań Kinder Pingui można otrzymać oryginalne gadżety z filmu „Happy Feet. Tupot Małych Stóp”. Autorem internetowej strony promocyjnej www.kinderpingui.pl jest agencja interaktywna HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2006