„Weź to na gorąco!” – zachęca Żabka - Marketing przy Kawie
Żabka prowadzi kampanię „Weź to na gorąco!”
  • 1
  • 1
23.05.2024

Żabka prowadzi kampanię „Weź to na gorąco!”

Sklepy Żabka ruszyły z kampanią „Weź to na gorąco!”. Jej założeniem jest zaprezentowanie oferty przekąsek Prosto z pieca, potocznie nazywanej street foodem.

Kampania „Weź to na gorąco!” to opowieść o zmianie, którą na rynku gastronomicznym rozpoczyna Żabka.

– Z naszych badań wynika, że aż 95 proc. klientów – mając taką możliwość – skorzystałoby z okazji zjedzenia po drodze ciepłej przekąski. Dzięki ponad 10 tys. placówek możemy im to zapewnić zawsze wtedy, kiedy mają na to ochotę. Dlatego jeszcze mocniej chcemy postawić na rozwój gastronomii w naszych sklepach i mamy ambicję, by być największą siecią tzw. street foodu w Polsce – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Żabka od lat inwestuje w rozwój oferty przekąsek na ciepło. W ubiegłym roku sieć sprzedała:

  • 80 mln hot dogów,
  • 14 mln panini,
  • 6 mln przekąsek z oferty Prosto z pieca.

W ramach oferty gastronomicznej można skosztować m.in. nuggetsów, stripsów z kurczaka, trzech rodzajów zapiekanek (z kurczakiem i serem, z pieczarkami i serem, z salami) oraz frytek. Nie brakuje również burgerów, churrosów czy cieszących się sporym zainteresowaniem produktów w zestawach, czyli chrupboxach. To np. nuggetsy z frytkami oraz stripsy z frytkami.

Kampania obejmuje stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cukier. Materiały graficzne i komunikaty OOH przygotowała agencja H2O. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, a materiały BTL stworzyła agencja H2O. Spoty wyprodukował F25 Production House.

  • 1
Żabka kampania „Weź to na gorąco!”

Żabka prowadzi kampanię „Weź to na gorąco!”

23 maja 2024