Raper White 2115 promuje produkty audio Sony - Marketing przy Kawie
Raper White 2115 promuje produkty Sony z serii ULT Power Sound
  • 5
  • 5
23.05.2024

Raper White 2115 promuje produkty Sony z serii ULT Power Sound

Sony wprowadza na polski rynek produkty audio z nowej serii ULT Power Sound. W kampanii wystąpił raper White 2115.

Serię ULT Power Sound tworzą trzy głośniki oraz słuchawki bezprzewodowe. Pierwszym polskim ambasadorem marki Sony w kategorii audio został raper White 2115. Powstało pięć spotów reklamowych z artystą. Cztery z nich przedstawiają najważniejsze cechy nowych słuchawek i głośników, a piąty prezentuje zbiorczo całą serię.

– Od początku wiedzieliśmy, że powinna to być wyjątkowa produkcja. Tak oto powstały cztery różne środowiska wirtualne, stworzone we współpracy z utalentowanym reżyserem z młodego pokolenia, Igorem Ignacym Leśniewskim. Odbiorcy mogą oglądać kadry od szczytu budynku po powierzchnię rodem z Marsa lub brutalistyczne betonowe podziemie. W ramach produkcji filmowej zrealizowaliśmy także sesję zdjęciową z naszym głównym bohaterem. Autorem zdjęć jest uznany fotograf Kamil Kotarba – powiedział Bartosz Jaroszewski, creative director w Walk Creative.

Pięć spotów przygotowała agencja Walk Creative. W projekcie udział brali także: dom produkcyjny Truskavka i Abbys Digital. Kampania mediowa wystartowała 10 maja.

  • 5
Raper White 2115 w kampanii Sony

Raper White 2115 w kampanii Sony

Raper White 2115 w kampanii Sony
Raper White 2115 w kampanii Sony
Raper White 2115 w kampanii Sony
Raper White 2115 w kampanii Sony

23 maja 2024

22 maja 2024