Serce i Rozum, Wisła, Legia, Orange – najpopularniejsze w sierpniu na Facebooku
  • 0
  • 1
15.09.2011

Serce i Rozum, Wisła, Legia, Orange – najpopularniejsze w sierpniu na Facebooku

Cykliczne badanie FB Trends realizowane przez IRCenter wykazały, że w sierpniu w segmencie marek wzrosło zainteresowanie klubami sportowymi – głównie Wisłą Kraków i Legią Warszawa. W dziesiątce najbardziej angażujących marek znalazły się również Serce i Rozum, Orange Polska, Play Seks to zdrowie oraz Nivea Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2011