1 1 0 0 0 16.09.2011Black z billboardami sponsorskimi w telewizji (wideo)Przez cały wrzesień trwa kampania billboardów sponsorskich marki Black Energy Drink z portfolio FoodCare. To kontynuacja działań prowadzonych od lipca br. pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce”.
1 1 0 0 0 16.09.2011Telewizyjna kampania Poradnika Domowego (wideo)Serwis PoradnikDomowy.pl w nowej wersji wspiera kampania reklamowa obejmująca prasę, radio oraz Internet. Treści w nowym układzie strony zostały uporządkowane, a główne miejsce zajmują tematy dnia.
2 1 0 0 0 16.09.2011Kampania kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim (wideo)„Szkoda życia na mieszkanie w złym miejscu” – tym hasłem bank zachęca do ubiegania się o kredyty hipoteczne na zmianę mieszkania. W jesiennej kampanii promującej kredyt hipoteczny namawia osoby niezadowolone ze swojej sytuacji mieszkaniowej do jej zmiany.
0 1 0 0 0 16.09.2011Kampania Radia PlusRadio Plus rozpoczyna kampanię wizerunkową „Radio Plus. Łagodne Przeboje”. Kampania obecna jest m.in. w Krakowie, Gdańsku, Bydgoszczy, Olsztynie, Koszalinie, Łodzi, Kielcach i Radomiu. Nowe hasło reklamowe stacji wprowadzono 1 września.
0 2 0 0 1 16.09.2011Outdoorowa kampania Frugo16 września rozpoczęła się zintegrowana kampania reklamowa marki Frugo, na nowo wprowadzonej na rynek przez FoodCare. Osią działań jest outdoor. W ośmiu największych miastach Polski, tj. Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście oraz Katowicach, pojawiły się frontlighty (6 x 3 m) promujące napój. Oprócz tego na krakowskim lotnisku Balice zawisł ogromny megaboard.
0 1 0 0 0 16.09.2011Tuters – by SMS-y reklamowe przychodziły w odpowiednim czasieW wysyłce SMS-ów reklamowych trudno jest precyzyjnie określić czas, w którym wiadomość trafi do odbiorcy właśnie wtedy, gdy skłonny jest on podejmować decyzje zakupowe. Pomocą mają stać się bramki Tuters, umożliwiające przesyłanie treści reklamowych w myśl zasady „tu i teraz” – tylko odbiorcom znajdującym się w centrum handlowym. Nowe narzędzie 22 września zadebiutuje w łódzkiej galerii handlowej Manufaktura.
2 1 0 0 0 16.09.2011Telewizyjny debiut nowych kolekcji Black Red White (wideo)Od 5 września Black Red White promuje swoje nowe zestawy mebli w telewizji, prasie oraz Internecie. Spoty przyciągają uwagę smoothjazzowym podkładem muzycznym. Utwór wykorzystany w reklamach wykonuje Krzysztof Antkowiak.
0 1 0 0 0 16.09.2011Konkurs „Polskich konsumentów portret własny” rozstrzygniętyRozstrzygnięty został konkurs fotograficzny „Polskich konsumentów portret własny”, zorganizowany z okazji dwudziestolecia ARC Rynek i Opinia. Celem konkursu było zebranie i nagrodzenie najciekawszych fotografii obrazujących polskiego konsumenta, jego życie, środowisko, zainteresowania. W konkursie, który trwał od 16 maja do 31 sierpnia br., wzięło udział blisko 160 polskich konsumentów z całej Polski, zaś do oceny nadesłanych zostało ponad 200 zdjęć.
0 2 0 0 0 16.09.2011Zmieniona identyfikacja wizualna marki OnetNowy Onet chce być wyrazisty i barwny – zarówno w tym, jak wygląda, jak i w tym, co pisze. Marka chce na nowo zaskakiwać swoich użytkowników i jako taka musi wzbudzać emocje: gorące albo zimne, ale nigdy letnie. Takie założenia przyświecały zatem twórcom nowego logo oraz systemu identyfikacji wizualnej brandu – agencji Dragon Rouge.
0 1 0 0 0 16.09.2011PR Forum 2011 – Reputacja 3.0, czyli co wiemy na temat nowoczesnej komunikacji marketingowej25 października w warszawskim hotelu InterContinental odbędzie się 9. edycja PR Forum, jednego z najważniejszych wydarzeń w branży PR i komunikacji w Polsce. Organizatorami wydarzenia są Związek Firm Public Relations oraz magazyn „ThinkTank”. Gościem specjalnym i prelegentem będzie Paul Holmes, prezes i redaktor naczelny „The Holmes Report”.