0 5 0 10.02.2012Sesja „Segreti di famiglia” w czasopiśmie „Wow”Zdjęcia do sesji „Segreti di famiglia” stworzył fotograf Kamil Majdański. Materiał promuje markę ubrań Né Comme Ça.
0 1 0 10.02.2012Agencja Grey traci globalny budżet reklamowy Aquafresh na rzecz TBWAGigant farmaceutyczny GlaxoSmithKline powierzył globalny budżet reklamowy marki pasty do zębów Aquafresh agencji TBWA. Dotychczas markę obsługiwała agencja Grey.
0 1 0 10.02.2012Apple, Amazon, Facebook, Hyundai – marki z najbardziej lojalnymi klientamiNajwiększą lojalnością amerykańskich klientów cieszą się marki związane z nowymi technologiami. Wyjątkiem w pierwszej dziesiątce jest Hyundai – wynika z badań przeprowadzonych za oceanem.
1 1 0 10.02.2012Billboard Nivea, czyli światłoczuła mozaika z Rio de Janeiro (wideo)Brazylijska reklama outdoorowa marki Nivea Sun, widoczna dla przechodniów tylko w słoneczne dni, wbrew pozorom nie jest skomplikowaną technologicznie konstrukcją. To mozaika stworzona przez artystę we współpracy z agencją reklamową.
1 1 0 10.02.2012Spot reklamujący owocową loterię marki Łowicz (wideo)Trwa ogólnopolska loteria promocyjna marki Łowicz pod hasłem: „Słodko zacznij dzień pełen nagród”. Loteria, która potrwa od 30 stycznia do 30 marca, promuje 25 owocowych produktów marki Łowicz (tj. dżemy, konfitury, powidła, żurawiny i borówki).
0 1 0 9.02.2012Dettol wybrał agencję PRDettol, marka z portfolio Reckitt Benckiser zajmująca się produkcją środków biobójczych, antybakteryjnych mydeł i żeli, od początku roku ma wsparcie PR agencji Multi Communications. Agencja została wybrana w ramach przetargu do przeprowadzenia całorocznej kampanii.
0 1 0 9.02.2012Cygnett wybrał agencję PRCygnett – marka oferująca akcesoria do urządzeń firmy Apple, należąca do portfolio Asbis – wchodzi na polski rynek oraz nawiązuje współpracę z agencją 4 Publicity.
0 1 0 9.02.2012Jameson wybrał agencję e-marketingowąJameson – marka Pernod Ricard Polska – rozpoczął współpracę z agencją Adv.pl (Lemon Sky). Agencja zajmie się obsługą marki w kanale digital i przygotuje strategię marki w mediach społecznościowych.
0 1 0 9.02.2012Firma Brother nagrodzona podczas targów PaperworldFirma Brother znalazła się wśród laureatów Europejskich Nagród Produktów Biurowych (EOPA) 2012, które zostały ogłoszone 30 stycznia 2012 r. podczas targów Paperworld we Frankfurcie.
0 1 0 9.02.2012Antynagrody Marketingu Sportowego przyznane8 lutego zakończyło się głosowanie, w którym internauci zdecydowali o przyznaniu Antynagrody za wpadki w marketingu sportowym w 2011 roku. Po raz pierwszy w historii głosowań Antynagroda powędrowała do PZPN.