0 1 5.10.2009SBS Public Relations dla Inaurum.plfirmy TweetAgencja SBS Public Relations podpisała umowę na obsługę PR nowego serwisu aukcyjnego Inaurum.pl.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.10.2009Korona SA wybiera SwiiftAgencja Reklamowa Swiift rozpoczęła współpracę z firmą Korona SA. Swiift wybrany został w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 5.10.2009„Rozważny i romantyczna” – nowa kampania depozytów eurobankuZ początkiem października wystartowała nowa kampania reklamowa eurobanku. Spot telewizyjny „Rozważny i romantyczna”, nawiązujący stylem do komedii romantycznych, promuje jeden z produktów depozytowych eurobanku – rachunek oszczędnościowy.
0 1 0 0 0 4.10.2009Mariusz Trojanowski: „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”Celem książki Mariusza Trojanowskiego „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”, wydanej nakładem PWE, jest usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego oraz pokazanie znaczenia baz danych i ich wykorzystania w marketingu bezpośrednim. Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym, strategicznym i narzędziowo-operacyjnym.
0 1 0 0 0 2.10.2009LaSer Polska partnerem forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe”We wtorek 6 października 2009 r. w Warszawie rozpocznie się dwudniowe forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe”, zrzeszające kluczowych specjalistów w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem. Głównym partnerem spotkania jest firma LaSer Polska. Gościem specjalnym Forum będzie Serge Amabile – międzynarodowy ekspert i dyrektor ds. programów lojalnościowych LaSer na Europę.