SBS Public Relations dla Inaurum.pl
  • 0
  • 1
5.10.2009

SBS Public Relations dla Inaurum.pl

Agencja SBS Public Relations podpisała umowę na obsługę PR nowego serwisu aukcyjnego Inaurum.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2009

4 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2009

Mariusz Trojanowski: „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”

Celem książki Mariusza Trojanowskiego „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”, wydanej nakładem PWE, jest usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego oraz pokazanie znaczenia baz danych i ich wykorzystania w marketingu bezpośrednim. Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym, strategicznym i narzędziowo-operacyjnym.

2 października 2009