„Samoobserwacja w centrum uwagi” – kampania - Marketing przy Kawie
„Samoobserwacja w centrum uwagi” – kampania edukacyjna stowarzyszenia Przebiśnieg
  • 0
  • 4
31.08.2023

„Samoobserwacja w centrum uwagi” – kampania edukacyjna stowarzyszenia Przebiśnieg

1 września rusza kampania z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Wiedzy o Chłoniakach. Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych na Chłoniaki Przebiśnieg zachęca do samoobserwacji swojego stanu zdrowia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 sierpnia 2023