S4 na Twitterze
  • 0
  • 1
7.08.2009

S4 na Twitterze

Agencja Reklamowa S4 w swojej komunikacji sięga po coraz to nowe narzędzia. Jej nowy pomysł, czyli twitter.com/s4agencja to sposób na pokazanie się od mniej biznesowej strony oraz dotarcie z komunikacją firmy do nowych odbiorców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2009

Rusza nowy program lojalnościowy Tesco Clubcard

6 sierpnia ruszył w Polsce jeden z najbardziej znanych na świecie programów lojalnościowych - Tesco Clubcard. Głównym założeniem Clubcard jest zbieranie punktów, które regularnie będą zamieniane na bony pieniężne na dowolne zakupy w każdym sklepie tej sieci. Dodatkowo, klienci będą regularnie otrzymywać kupony zniżkowe na najczęściej wybierane przez siebie produkty, grupy produktów, a nawet na całe zakupy.