Vectra wybiera BBDO Warszawa - Marketing przy Kawie
Vectra wybiera BBDO Warszawa
  • 0
  • 1
7.08.2009

Vectra wybiera BBDO Warszawa

Agencja reklamowa BBDO Warszawa wygrała przetarg na przygotowanie kampanii sieci Vectra.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2009

Rusza nowy program lojalnościowy Tesco Clubcard

6 sierpnia ruszył w Polsce jeden z najbardziej znanych na świecie programów lojalnościowych - Tesco Clubcard. Głównym założeniem Clubcard jest zbieranie punktów, które regularnie będą zamieniane na bony pieniężne na dowolne zakupy w każdym sklepie tej sieci. Dodatkowo, klienci będą regularnie otrzymywać kupony zniżkowe na najczęściej wybierane przez siebie produkty, grupy produktów, a nawet na całe zakupy.

6 sierpnia 2009