0 1 7.08.2009Vectra wybiera BBDO Warszawafirmy TweetAgencja reklamowa BBDO Warszawa wygrała przetarg na przygotowanie kampanii sieci Vectra.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.08.2009Rusza nowy program lojalnościowy Tesco Clubcard6 sierpnia ruszył w Polsce jeden z najbardziej znanych na świecie programów lojalnościowych - Tesco Clubcard. Głównym założeniem Clubcard jest zbieranie punktów, które regularnie będą zamieniane na bony pieniężne na dowolne zakupy w każdym sklepie tej sieci. Dodatkowo, klienci będą regularnie otrzymywać kupony zniżkowe na najczęściej wybierane przez siebie produkty, grupy produktów, a nawet na całe zakupy.
0 1 0 0 0 6.08.2009Wirtualna Polska i Pentagon Research o miłośnikach koszykówki"Basketball Fan Profile. 2009” to badanie zrealizowane w lipcu przez Pentagon Research we współpracy z Wirtualną Polską.
0 1 0 0 0 6.08.2009Kast Communication dla Akademii Tańca M&I Sulewscy1 sierpnia Kast Communication rozpoczęła współpracę z Akademią Tańca M&I Sulewscy.
0 1 0 0 0 6.08.2009TBWAPR dla Galerii Sandecja w Nowym Sączu i Galerii Tarnovia w TarnowieAgencja TBWAPR zwyciężyła w przetargu na obsługę public relations nowych projektów firmy TK Polska Operations SA – Galerii Sandecja w Nowym Sączu i Galerii Tarnovia w Tarnowie.