Rusza nowy program lojalnościowy Tesco Clubcard - Marketing przy Kawie
Rusza nowy program lojalnościowy Tesco Clubcard
  • 0
  • 1
7.08.2009

Rusza nowy program lojalnościowy Tesco Clubcard

6 sierpnia ruszył w Polsce jeden z najbardziej znanych na świecie programów lojalnościowych – Tesco Clubcard. Głównym założeniem Clubcard jest zbieranie punktów, które regularnie będą zamieniane na bony pieniężne na dowolne zakupy w każdym sklepie tej sieci. Dodatkowo, klienci będą regularnie otrzymywać kupony zniżkowe na najczęściej wybierane przez siebie produkty, grupy produktów, a nawet na całe zakupy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

fazio

15 lat temu

Wątpliwa promocja

Przelicznik 0,5% - żeby otrzymać prezent za 100 zł trzeba wydać 20.000 zł :-))

6 sierpnia 2009